KENDİN YAP/ DOĞUM ODASI HAZIRLIKLARI İÇİN FİKİRLER

Cuma, Aralık 20, 2019

    Herkese Merhaba,
    Doğum hazırlıklarını yaparken şimdi dönüp düşününce hayatımın en güzel günlerini geçirmişim diyebilirim. Çünkü gebelik ve doğum sürecini çok şükür ki mutlu geçirenlerdenim. Bazı anne adayları bu süreçleri zor geçirebiliyor. Çok meşakkatli bir serüven bu. O yüzden gebelik sürecini ve doğumu zor geçirenlere kocaman kucaklayıp çok içten bi sarılasım geliyor. Ben şimdi kolay zor diye sınıflandırmış oldum ama şöyle söyliyeyim. Bu işin kolayı yok sadece zor olan bu sürecin daha zor yada biraz daha kolayı var. Yani her durumda zorluk var. Bu konuda öyle çok konuşasım var ki ama başka başlıklarda inşallah  :) diyerek lafı fazla uzatmadan konu başlığımda belirttiğim gibi yaptığım hazırlıklardan bahsedeceğim.


   
       Defnenin doğacağı gün yaklaştıkça şimdiye kadar başkaları için hazırladığım süsleri artık kendim için yapmalıyım diye düşündüm ve doğum odasında neler olmasını istediysem tüm süsleri kendim hazırladım. Bu fikrimi bazı arkadaşlarımla paylaştığımda hiç uğraşma herşeyin hazırı var gibi tepkilerle de karşılaştım ama benim için bu özel anları elimden bu kadar iş gelirken başkasına bırakmak istemedim.
       Tabi ki hazır bir sürü güzel şey var ama bende seviyorum o güzel işleri o yüzden nacizhane size resimlerle kendi beğendiğim ve tasarlayıp hazırladığım el emeği göz nuru kendin yap çalışmalarımı paylaşmak istiyorum. Belki fikir olur anne adaylarına....
       Aslına bakarsanız hem kocaman bir karınla hem çalıştığım için tüm günün yorgunluğu arasında bütün bu hazırlıkları yapmak kolay değildi  ama akşamları biraz vakit ayırarak hepsini yetiştirdim. Bu çalışmalarımı yaparken video çekmeyi düşünemediğim için tarifli bir şekilde gösteremediğim için gerçekten  üzgünüm. Sizde çalışmalarımla ilgili düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Sormak istediğiniz sorular varsa yorum kısmına yazarsanız cevaplarım. Doğum yapacaklara hayırlı doğumlar olsun inşallah hepinize sevgilerle....

















 (Bu masanın üzerinde duran standı kendim süsledim.Çiçeklerden anlaşıldığı gibi bütün malzemelerde aynı çiçek konseptini uyguladım) Yukarıda süslediğim küçük kovaları ve bağlamalı süsleri masada ne için kullandığımı görebilirsiniz.Bu arada kovaların içindeki etipufları da kendim hazırladım:) Çok tatlışlar dimi....
Bebişimin yatağının tülü için ölçüleri ile başka bir yazımda anlatacağım. Bu sayfada gördüğünüz bütün ürünleri hamileliğim sırasında yavaş yavaş hazırladım. Bu nedenle hepsi benim için çok özel. Yorucuydu ama değdi.)


BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

8 yorum

  1. Eşinizi de büyük bir masraftan kurtarmış oldunuz böylece. Bizim de ikinci çocuğumuz yolda. Ben bu yazıyı eşime göndereyim de ben de masraftan kurtulayım. :)

    Bebeğinizle birlikte mutluluklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) eşiniz muhtemelen bana kızacak.:) Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah.

      Sil
  2. iyi geceleer gelcam yineee :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel hazırlıklar. Hem el emeği en değerlisi. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz:)))

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık doğum odası hazırlıkların şahane olmuş. Sende çok güzel gözüküyorsun canım

    blog
    instagram

    YanıtlaSil
  5. oy oy oyyy ne tatlı neşeli ve duygulu anlatmışsıın :) fotiler ve renkler ne hoş. pembe şeker candygirl defneeeee, daphneee hihi. maşaşllah maşallah, ikinizin fotosu daaa valla tam anne bebeiş işteeee :)

    YanıtlaSil

BLOG ARŞİVİM