KENDİN YAP /BEBEK KAPI SÜSÜNÜ NASIL YAPTIM

Pazartesi, Ocak 06, 2020

      Merhaba güzel anne adayları,
      Doğum odanız için kapı süsü yapmayı mı planlıyorsunuz ? Ya da nasıl olmalı diye fikir arayışında mısınız? O zaman ben kendi yaptığım aşağıda resimlerini paylaşacağım kapı süsünü size anlatayım.
      Daha önceki yazılarımda belirttiğim gibi kapı süsümü yaparken neden videolamadım yada neden yeterince detaylı fotoğraflamadım diye çok pişman olsamda sanırım gebeliğin yorgunlu ile uğraşmak istemedim hem de aklıma gelmedi. Ama şimdi bu güzellikleri sizinle paylaşmak isteyince bu eksiği fark ettim.
Kapı süsüm için önce nasıl bir şey istediğimi düşünüp çerçeveli modelleri beğendiğimi fark ettim ve malzemelerimi tamamladım.




MALZEMELERİM:
1 Adet 40x50 cm boyutlarında çerçeve
renkli tül kurdelalar
yarım metre pembe kumaş
yarım metre tafta kumaş
yarım metre karton
yarım metre püskül
ihtiyaç kadar yapay çiçek (istenilen renk ve şekilde)
1 adet silikon tabancası
üzerine kullanılacak süsler yazılar (suluhandan tedarik ettim)

NASIL YAPTIM :
Çerçevenin iç kısmında olan kartonun tek tarafına silikon sıkıp tafta kumaşı düzgün ve gergin bir şekilde yerleştirip yapıştırdım. Üzerine pembe kumaşı aynı şekilde taftanın üzerine gelecek şekilde kaplayıp arka tarafından kenarlarını silikonlayıp gergin ve düzgün bir şekilde yapıştırıp kapladım.Bu hazırladığım karton malzemeyi çerçevenin içine yerleştirdim. Kurdelaları 8-10 cm boyutlarında keserek her birini uçları birbirine yapıştırarak resimde gördüğünüz şekli verdim. Çiçekleri çerçevenin iki köşe kenarında kullanmayı tercih ettiğim için yapıştırdığım tül kurdelalar üzerine silikonla çiçekler güzel duracak şekilde yerleştirip yapıştırdım. Çiçeklerin ortasında tohum kısmının üzerini biraz makasla keserek inci boncukları yapıştırdım. İçerisine hazır aldığım resimde gördüğünüz isim ve yıldızları yapıştırdım. En son olarak çerçevenin arka kısmından alt kısma gelecek şekilde püskülü silikonlayıp yapıştırdım ve bitti. Ben çok beğendim ve emeğime teşekkür ettim. :) Sizler ne düşünüyorsunuz olmuşmu yoksa insan kendi yaptığını hep beğenir mi :) Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Sormak istediklrerniz olursa yoruma yazın sevgili anne adayları dönüş yaparım.Sevgiyle kalın güzel doğumlar olsun inşallah.


BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

4 yorum

  1. En güzeli insanın kendi el emeği, çok da şık olmuş! Ellerine sağlık, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. olmuş olmuşşş :) biricik defneeee oooo bi deee :)

    YanıtlaSil
  3. Çok çok güzel olmuş :) Ellerinize emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş çok şirin :)

    YanıtlaSil

BLOG ARŞİVİM