EK GIDAYA BAŞLAYANLAR İÇİN NEFİS TARİFLER / BEBEK KÖFTESİ

Salı, Aralık 10, 2019

Merhaba güzel anneler,

Bu yazım size... Ek gıdaya geçtiğim dönemde ne pişireceğimi düşünüp güzel ve faydalı tarifler bulup kızıma yedirmeye çalışıyordum. Bazen sevmese de çoğunlukla sevebileceği şeyler yapmayı başarıyordum. Bu yazımda sizlere bu lezzetli ve basit tariflerden bir tanesini anlatacağım.


BEBEK MÜCVER KÖFTESİ

Malzemeler:
Ceviz büyüklüğünde kıyma
1 parmak kalınlığında kabak
1-2 tatlı kaşığı lor peynir
1 yumurta sarısı
2 tatlı kaşığı zeytinyağı
tam buğday ekmeğini rondodan geçirip bu karışıma ekliyoruz 2 tatlı kaşığı kadar ( göz kararı koydum yumuşaklığını ve köftenin ıslaklığını çok almıycak şekilde)

Yapılışı: Tüm malzemeyi karıştırıp köfte şekli veriyoruz  yağlı kağıdın içine koyup kağıdın tüm kenarlarını kapatıyoruz.Tost makinesinde pişiriyoruz. Nefis oluyor kızım çok güzel yiyor bu tarifi size de tavsiye ediyorum.
Bu tarifi çeşitlendirebiliriz fakat birbiri ile uyumlu malzemelerle yaparsak tadını çok karıştırmamış oluruz.Mümkün olduğunca çok fazla tatları karıştırmadan yapmanızı tavsiye ederim. Daha önce deneyenleriniz var mı? Ya da bu yazıdan sonra deneyenler olursa fikirlerinizi merak ediyorum. Yoruma sormak istedikleriniz olursa yazın arkadaşlar. Hepinizi öpüyorum görüşürüüüzzz:)





   

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

1 yorum

  1. oyyyyy köfte bayılırıım bunu bebek olmayanlar da yiyebilir ama de miiiii :)

    YanıtlaSil

BLOG ARŞİVİM