NE OKUDUM / ALLAH DE ÖTESİNİ BIRAK

Çarşamba, Şubat 25, 2015

Allah-de-ötesini-bırak
Bugün sizlere bir kitaptan bahsetmek istiyorum. '' Allah her şeyden haberdardır,sanmayın ki size yapılan haksızlığa kayıtsız kalıyor. O, size bir annenin evladına yaklaştığı merhametten daha fazla merhamet duyandır. Duanızın karşılığını takip etmeden Allah de ötesini bırak'' Evet kitabın adını duymuşsunuzdur mutlaka. ''Allah de Ötesini bırak.'' (Yazar:Uğur KOŞAR) Bu kitabı D&R da dolaşırken görüp incelemiştim. O an hem kitabın adı hemde içerisinde ayaküstü okuyabildiğim birkaç cümle beni meraklandırmaya yetmişti. Kitabı internet sitesinden sipariş ettim ve okudum. Bu kitap bence evrenin ,yaşamın ve yaşadıklarımızın farkına varmamızı sağlıyor. Hayata bakış açısını değiştiriyor. Farkındalığını arttırıyor. Neyi yanlış yaptıptığını yada yanlış düşündüğünü gösteriyor. Kuran dan ayetlerle örneklerle anlatılıyor üstelik. Mesela beni en çok etkileyen bölüm Allah'ı Vekil Seç başlığı. Hepimiz Allah'a çeşitli konularda dua ederiz. Ondan isteriz. İstediğimiz şeyin bizim için hayırlı olup olmadığını bilemeyiz. Bu bölümde isteklerimizi nefsimize esir olmadan niyet edip Allah'ı işimize vekil (yardım eden) seçip dua etmemizin güzelliğinden bahsediyor. Ondan beklemenin en hayırlı en güzel isteme şekli olduğunu düşünüyorum. Bunun gibi birçok bölümde anlatılan ayetler ve gerçek hikayeler var. Bu kitabı okuduğum için şanslıyım. Sizde bu kitabı okuduysanız yada okuyacaksanız düşüncelerinizi merak ediyorum. Sevgiyle kalın :)

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

2 yorum

  1. severek okudum bu kitabı, devamı olanı da hali hazırda okuyorum,
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok severek okudum devamını ilk fırsatta okuyacağım. Benden de sdvgiler

      Sil

BLOG ARŞİVİM