KİTAPLARIM GELDİİİİİ

Pazar, Şubat 01, 2015

Sipariş ettiğim kitaplar da geldiii.;) Vallahi ne yalan söyliyim ne zamandır çok istememe rağmen bir türlü herhangi bir kitaba başlayamıyordum. Gez toz, misafir ağırla, tarifler dene, evliliğin temposuna alış derken kitaba açlığımı fark ettim. Bir an önce okumalıyım .Yeni maceralara atılmalı, yeni hayatlara ortak olmalıyım, belki de bir kitabın sayfasında yeni bir beni keşfetmeliyim. Acaba kitabın kahramanı bana benziyor mu ? Hangi sırları anlatmış, hangi gizli yönlerini dökmüş ortaya. Çok merak ediyorum çookk ...Ne de olsa meraklının biriyim :) 
         Bu gördüğünüz kitapları da internetten sipariş ettim. Handan'ı okudum bile. Ayşe KULİN'in Gizli Anların Yolcusu'nu okuduysanız Handan'ı tanırsınız. İçten, samimi, yalnız ama güçlü kadın.O da kendisini okuduğu bir kitapta buluyor. Halide Edip Adıvar ın  Handan adlı kitabını okuyor. Adı gibi benzer olan ve bazende hiç benzemeyen yaşamını irdeliyor. Kitabı okurken anlatıyor yaşamını. Neyse ben özetledim.Gerisini size bırakıyorum. Okumanızı öneririm ;) 
En iyi dost kitaptır demişler. Hiç soru sormadan anlatır döker içini. Sizi size anlatır çoğu zaman. Mutluluklarınıza, hüzünlerinize dokunur. İtiraf edemediklerinizi fısıldar size biliyorum der.Bence de kitap en iyi dost oluyor insana. Şimdi ise 'Allah de ötesini bırak' adlı kitabı okumaya başladım. Daha ilk birkaç sayfasında etkisine alan bir kitap. Bu kitapla ilgili düşüncelerimi kitabı bitirdiğimde başka bir yazımda anlatacağım. 
 Hoşça kalın arkadaşlar. Siz de Handan ı okudunuz mu ? Nasıl buldunuz ? 
kitaplarım

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum

BLOG ARŞİVİM