MASKÜLEN MODASI

Pazartesi, Aralık 08, 2014

Maskülen Moda ??

     Bu sezon çokça duyduğumuz maskülen tarz nedir ? Maskülen kelimesi Fransızca kökenli bir kelime olup Fransızca'da masculin diye geçmektedir ve anlamı "Erkek" demektir. Maskülen tarz ise  "Erkek kıyafetlerinin bayan için tasarlanmış halinden oluşan giysilerin giyilmesi modasıdır.
      Bu sezon bolca gördüğümüz maskülen tarz ayakkabılarda,pantolon,gömlek ve ceketlerde hatta çantalarda çok rahat görüntüsüyle kendini belli ediyor. Bayanların tercih etmesinin sebeplerinden biri de bu hem rahat hem moda ;) 
maskülen-modası-1

maskülen-modası-2

maskülen-modası-3

maskülen-modası-4

maskülen-modası-5


maskülen-modası-7

maskülen-modası-8

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

1 yorum

  1. Merhaba içeriğinizi çok sevdim tam anlamıyla bana hitap ediyor :)
    Maskulen giyimi ve bu tarzı kendime çok yakın buluyorum, maskulen çizgileri kullanmayı çok seviyorum tabii feminenliği elden bırakmadan:)
    Görsellerde en beğendiğim 1.kolajın tamamı ve 2.kolajda ortadaki kombin hariç tümü :)
    Bu arada maskulen giyimde ilham aldığım bir yazıyı da sizinle paylaşmak sterim, görülşlerinizi merak ediyorum doğrusu :)
    https://www.tarz2.com/maskulen-tarz
    Sevgilerimle, bir bakın derim :)

    YanıtlaSil

BLOG ARŞİVİM